Jaka biżuteria dla zakochanych?

autor: - października 07, 2020

Cześć!

Biżuteria dla zakochanych to jedna z moich ulubionych kategorii jeśli chodzi o biżuterię, bo zawsze można znaleźć tam coś ciekawego. Dla mnie to jedne z bardziej przyjemnych dla oka rzeczy. 

Ostatnio w moim życiu miała miejsce mała rocznica i dostałam właśnie taki oto prezent:

Podoba mi się to, że te dwa serca są ze sobą subtelnie połączone - wisiorek jest delikatny, pięknie prezentuje się na skórze, na dekolcie. Mamy tutaj połączenie serduszka złotego (tego większego) jak i srebrnego (to mniejsze). Całość jest naprawdę delikatna i cienka - aż strach czasami zakładać :)

Teraz lubię połączenie srebra i złota, choć wcześniej tak naprawdę od tego stroniłam i zupełnie mi to nie podchodziło. Ten wisiorek totalnie można przypisać do biżuterii dla zakochanych - mam nadzieję, że posłuży mi przez wiele lat.

Takie subtelne serduszka według mnie są o wiele lepszym wyborem jeśli chodzi o biżuterię dla zakochanych, niż te dodatki, w których są świecące kamyczki i cyrkonie - taki styl glamour totalnie do mnie nie pasuje.

A Wy jak podchodzicie do tematu takiej biżuterii? Lubicie obnosić się ze swoimi uczuciami w formie wisiorków, naszyjników? Czy raczej unikacie takich dodatków? Jestem niesamowicie ciekawa Waszych odpowiedzi!

Zobacz inne wpisy na blogu

1 komentarze

  1. Ależ śliczne te serduszka :) Poszukam takich, bo też chcę!

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się ten wpis? Zostaw po sobie komentarz!


Marcelina Knapik

Uwielbiasz nowinki modowe? Jesteś na bieżąco z najnowszymi trendami modowymi? Doskonale trafiłaś! Passion in the Fashion to stylizacje na co dzień, modne inspiracje i praktyczne poradniki! Czy to najpopularniejszy blog modowo-urodowy?

Sama się przekonaj!