Powitanie!

autor: - stycznia 25, 2019

Witaj na blogu Ewangelia Mody! (teraz: Passion in the fashion).





Mam na imię Marcelina i od zawsze kocham modę i wszystko, co z nią związane! Na blogu znajdziecie moje porady, nowinki modowe i produkty, które szczerze polecam.

Więcej o mnie możesz przeczytać w kategorii "O mnie".

Zachęcam do czytania najnowszych wpisów i odwiedzania mojego fanpage na Facebooku Passion in the fashion

To dla Was piszę tego bloga, więc mam nadzieję, że będziecie śmiało komentować pod wszystkimi wpisami :)

Buziaki i czekam na kontakt z Wami!

Zobacz inne wpisy na blogu

0 komentarze

Podoba Ci się ten wpis? Zostaw po sobie komentarz!


Marcelina Knapik

Uwielbiasz nowinki modowe? Jesteś na bieżąco z najnowszymi trendami modowymi? Doskonale trafiłaś! Passion in the Fashion to stylizacje na co dzień, modne inspiracje i praktyczne poradniki! Czy to najpopularniejszy blog modowo-urodowy?

Sama się przekonaj!