Torebka na co dzień, czyli torba do zadań specjalnych

autor: - marca 04, 2019

Pojemna, wykonana z dobrego materiału, a przede wszystkim stylowa. Taka właśnie powinna być codzienna torebka prócz tego, że musi pasować do wszystkich Twoich kreacji. Jak wybrać tę najlepszą i na co zwrócić uwagę? 



Wybór materiału

Ja bardzo cenię galanterię wykonaną z naturalnej skóry, ponieważ wiem, że materiał ten jest trwały, nie blaknie i nie ściera się – czego nie można powiedzieć o torebkach ze skaju. Niestety nieraz trudno na pierwszy rzut oka określić, czy torebka wykonana jest z naturalnej skóry, czy dobrze zrobionej podróbki.

Wielkość torebki to podstawa

Torebka na co dzień powinna pomieścić wszystkie książki i zeszyty do szkoły, ogromny zeszyt na studiach (ale tylko jeden!) oraz niezbędne notatki – do pracy, dlatego właśnie tak ważne, aby była pojemna. Na co dzień w kobiecej torebce można znaleźć najdziwniejsze różności, często naprawdę ciężkie. Mi udało się kiedyś zaskoczyć znajomych wyciągając z torebki młotek! Nie pytajcie skąd on się tam wziął, ale najwyraźniej był mi niezbędny przez kilka tygodni (mniej więcej po takim czasie zauważyłam, że tam jest).

Jeśli nosisz w torebce masę gratów pamiętaj, aby wybrać model na ramię wyposażony w solidne karabińczyki. Muszę przyznać, że to jeden z elementów, który w moich torebkach najczęściej się niszczy. Chociaż duże torebki powinny wytrzymać duże obciążenie – często tak nie jest! Mi już nie raz zdarzyło się wrócić do domu z torebką pod pachą, ponieważ karabińczyk pękł, kiedy biegłam po schodach czy niosłam zakupy w torebce.

W moim wypadku najlepiej sprawdziły się torebki z paskiem przyszytym na stałe – takie rozwiązanie jest o wiele trwalsze niż fabryczne karabińczyki. Niestety w tym wypadku nie ma możliwości odpięcia paska i trzymania torebki w dłoni (torebki z przyszytym paskiem rzadko mają również, krótkie paski do noszenia torebki w dłoni czy na ręce.

Postaw na sprawdzoną markę 

Po wielu sieciówkowych niepowodzeniach w końcu zdecydowałam się na zakup torebki u polskiego producenta – i to był strzał w dziesiątkę!  Torebka jest ze mną codziennie, towarzyszy mi w pracy, w trakcie zakupów czy wypadów ze znajomymi. Jest bardzo pojemna, trwała i jeszcze nigdy mnie nie zawiodła.

A Wy jakie torebki wybieracie na co dzień? Te ogromne i bardzo pojemne, a może te małe, które mieszczą tylko drobiazgi? Czekam na Wasze komentarze!

Zobacz inne wpisy na blogu

0 komentarze

Podoba Ci się ten wpis? Zostaw po sobie komentarz!


Marcelina Knapik

Uwielbiasz nowinki modowe? Jesteś na bieżąco z najnowszymi trendami modowymi? Doskonale trafiłaś! Passion in the Fashion to stylizacje na co dzień, modne inspiracje i praktyczne poradniki! Czy to najpopularniejszy blog modowo-urodowy?

Sama się przekonaj!