Srebra biżuteria Silveris u Sandry Kozłowskiej!

autor: - kwietnia 12, 2019

Cześć!

Sandra Kozłowska jest znana w świecie mody głównie z powodu swojego pozytywnego i praktycznego podejścia do życia! Od bardzo dawna czytam jej bloga i wiem, że zawsze w swoich przekazach jest szczera i prawdziwa. 

Mam nadzieję, że i mój blog kiedyś będzie w stanie dorównać jej blogowi! A jeśli nie, to powinna wiedzieć, że jest inspiracją dla wielu młodych dziewczyn, które w przyszłości widzą siebie w podobnej roli. 


Wpis z powodzeniem znajdziecie pod tym linkiem: https://niedoskonala-mama.pl/2019/01/z-czym-nosic-bordowe-botki/

Bardzo lubię styl pisania Sandry - jest lekki i przyjemny. Mam nadzieję, że to nigdy się nie zmieni!  Teraz do jej rodziny dołączył maluszek, więc na blogu możecie się spodziewać wielu wpisów dla przyszłych bądź świeżych mam! Jeśli jeszcze nie znacie jej bloga, ani marki Silveris to jak najbardziej czas nadrobić wszelkie zaległości!

Wydaje mi się, że srebrna biżuteria nigdy nie wyjdzie z mody, jest dość uniwersalna, dobrze wypada w większości stylizacji. Srebro kojarzy mi się ze swojego rodzaju harmonią, spokojem - dlatego właśnie cenię sobie taki rodzaj kolczyków, bransoletek czy pierścionków.

Jeśli macie ochotę na odrobinę inspiracji modowej i lifestylowej to blog Sandry Kozłowskiej będzie jak znalazł! 

Znacie bloga Sandiciuos? A może nie mieliście okazji jeszcze o nim słyszeć?
Lubicie srebrną biżuterię?

Koniecznie dajcie mi znać w komentarzach!

Zobacz inne wpisy na blogu

0 komentarze

Podoba Ci się ten wpis? Zostaw po sobie komentarz!


Marcelina Knapik

Uwielbiasz nowinki modowe? Jesteś na bieżąco z najnowszymi trendami modowymi? Doskonale trafiłaś! Passion in the Fashion to stylizacje na co dzień, modne inspiracje i praktyczne poradniki! Czy to najpopularniejszy blog modowo-urodowy?

Sama się przekonaj!