Gdzie kupić śmieszne skarpetki? Top 3 sklepów online!

autor: - lipca 17, 2019

Nudne skarpetki już dawno wyszły z mody, teraz liczą się te śmieszne i kolorowe. I dobrze, przecież nie musimy być śmiertelnie poważni bez przerwy – czasami trzeba wprowadzić trochę barw do swojego życia! Pomyślałam o tym, żeby podzielić się z wami informacją, gdzie najczęściej kupuje swoje wystrzałowe skarpetki i właśnie dlatego napisałam ten artykuł. Koniecznie dajcie znać w komentarzach, które skarpetki najbardziej przypadły wam do gustu!


Krótka historia skarpetek

Czy wiedzieliście, że skarpetki towarzyszą nam od najwcześniejszych lat naszego istnienia? Już w prehistorii wykorzystywano skóry zwierząt do obwiązywania ich wokół kostki i stopy, tak żeby zapewnić sobie ciepło i izolacje od ziemi. Na przestrzeni lat wizerunek skarpet bardzo się zmienił, dochodząc do formy, jaką znamy. Duży przełom w tej kwestii nastąpił w 1589 roku, dzięki wynalazkowi stworzonemu przez duchownego Williama Lee, który sześciokrotnie przyspieszył czas produkcji skarpet. Zrobił to dla swojej ukochanej, która ze względu na swoją pracę miała dla niego niewiele czasu.


Z czego zrobione są skarpetki?

Chodzi mi oczywiście o skarpetki ze sklepów, które dla was wybrałam – a ich skład jest naprawdę nie taki sobie! Między innymi właśnie dlatego wam je polecam, sama cenie sobie wysoką jakość i wygodę, w końcu dobro moich stóp jest najważniejsze! Ma to związek z tym że skarpetki wykonane ze słabej jakości materiałów po prostu mnie obcierają i ranią moje nogi, dlatego przykładam do tego tak dużą uwagę. Skarpetki, które wybrałam to 80% bawełna, rzadko zdarza się, żeby produkty były aż tak dobre! Oprócz tego można znaleźć w nich 3% elastyny i 17% poliamidu.

3 najlepsze sklepy ze skarpetkami! Musisz je sprawdzić!


Oto spis sklepów ze śmiesznymi skarpetkami, z których sama chętnie korzystam! Jestem pewna, że bez problemu znajdziecie w nich coś idealnego dla siebie – ich oferta jest naprawdę świetna i trudno jest opuścić stronę bez kupienia chociaż jednej pary. Kupowanie skarpetek przez internet może wydawać się trudne ze względu na cenę przesyłki, która często przekracza wartość kupionego produktu. Z tego względu lepiej od razu kupić kilka skarpetek naraz i nie martwić się kosztem przesyłki!


Swoje skarpetki tworzą z pasją, jak sami piszą na swojej stronie – po kupieniu produktów, mogę stwierdzić, że to prawda! Są świetne, przyjemne w dotyku, a do tego takie ładne! Znalazłam tam wiele szalonych wzorów, w których zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Ale, ale! Nie oznacza to, że zastaniecie tam standardowych skarpetek, nadających się do pracy, czy a poważne uroczystości. Takie też mają!


To przede wszystkim bardzo wysoka jakość produktów, która spełniła wszystkie moje oczekiwania (a to nie taka prosta sprawa!). Muszę przyznać, że Fabryka skarpet zaskoczyła mnie swoim profesjonalnym podejściem, o skarpetach wiedzą chyba wszystko. Z pewnością warto skorzystać z ich usług, zwłaszcza jeśli zależy wam na wysokiej jakości i doskonałej obsłudze.


Te skarpetki są naprawdę kolorowe! Bez względu na to, jaki wzór sobie wymarzyliście – z pewnością znajdziecie go w tym sklepie! Oferta jest tak szeroka, że nie sposób zdecydować się na tylko jedną parę... Sama kupiłam ich aż 5! Jestem pewna, że zachwyci was design tych skarpetek, jest naprawdę niezwykły – mnie chwycił za serce.

A Wy gdzie kupujecie swoje szalone skarpetki?

Zobacz inne wpisy na blogu

0 komentarze

Podoba Ci się ten wpis? Zostaw po sobie komentarz!


Marcelina Knapik

Uwielbiasz nowinki modowe? Jesteś na bieżąco z najnowszymi trendami modowymi? Doskonale trafiłaś! Passion in the Fashion to stylizacje na co dzień, modne inspiracje i praktyczne poradniki! Czy to najpopularniejszy blog modowo-urodowy?

Sama się przekonaj!