Elegancki czarno-biały zegarek

autor: - sierpnia 16, 2019

Cześć!

Dzisiaj mam dla Was temat, który jest mi dość bliski. Mam na myśli zegarek/zegarki, których jestem fanką. Uwielbiam je jako dodatki uzupełniające stylizacje i praktyczny przedmiot, który musi znaleźć się na mojej ręce. 


Bardzo podoba mi się wykonanie ego zegarka - cieniowana, w stylu ombre tarcza i złote wskazówki. No powiedzcie same, czy to nie wygląda naprawdę dobrze i elegancko?


Zegarek pasuje niemal do wszystkiego i na każdą okazję. Zakładam go zarówno do stylizacji eleganckiej, czyli czarno-białej, ale także do tych casualowych - krótkie spodenki, koszula, koszulka na ramiączkach. Wszystkie chwyty dozwolone :)


Jak widzicie, pasek z jednej strony jest kolory czarnego, a z drugiej strony koloru białego. Przyznam szczerze, że wcześniej nie widziałam takiego zegarka i właśnie dlatego skusiłam się na jego zakup :) Niczego nie żałuję, tym bardziej, że był to jeden z moich najtańszych zakupów.


Pasek jest wygodny, choć na początku ciężko było go "uformować", aby pasował do mojej ręki. Zegarek przyszedł do mnie zapakowany "na płasko", więc dopiero musiałam nadać paskowi pożądany kształt. Teraz wszystko jest w porządku :) Niestety - zegarek okazał się za duży, a może inaczej - z zbyt małą ilością dziurek. Naprawiłam to z małą pomocą męskiej ręki, gwoździka i młotka. Teraz zegarek leży idealnie i nie przemieszcza się.


Jak widzicie, koperta zegarka nie jest gruba. Nie odstaje on za bardzo - dobrze i skromnie się prezentuje. Zakładam go z ogromną przyjemnością i zawsze stawiam na takie rozwiązania - wygodne i praktyczne, a przy tym stylowe. 

A Wy? Nosicie zegarki? Uważacie, że są dobrym dodatkiem do stylizacji, czy nie zwracacie uwagi na ich design? Jestem szalenie ciekawa Waszych odpowiedzi!

Zobacz inne wpisy na blogu

0 komentarze

Podoba Ci się ten wpis? Zostaw po sobie komentarz!


Marcelina Knapik

Uwielbiasz nowinki modowe? Jesteś na bieżąco z najnowszymi trendami modowymi? Doskonale trafiłaś! Passion in the Fashion to stylizacje na co dzień, modne inspiracje i praktyczne poradniki! Czy to najpopularniejszy blog modowo-urodowy?

Sama się przekonaj!